Marketing Strategy for IT Companies București - Școala Informală de IT

Marketing Strategy for IT Companies București

Marketing Strategy for IT Companies București
Recomandat

Marketing Strategy for IT Companies București

Învață cum să proiectezi, să planifici și să implementezi o strategie de marketing

Cui se adresează?

Acest program educațional se adresează tuturor practicienilor din marketing, care activează în cadrul unei companii de IT și doresc să își dezvolte noi abilități în proiectarea, planificarea și implementarea unei strategii de marketing și de comunicare.

Informațiile dobândite în cadrul sesiunilor de curs au ca scop atingerea celor mai importante ținte ale fiecărei companii: creșterea vânzărilor în mod profitabil și construirea unei baze de clienți loiali.

Durata

4 luni – 80 de ore – 5 ore / săptămână

(două sesiuni săptămânale, de la ora 19:00)

Dată start: 30 octombrie pentru Grupa 1

Această dată este estimativă și poate suferi mici modificări în funcție de numărul de înscrieri și durata procesului de selecție a candidaților.

Investiție

Investiția totală pentru a urma acest program este de 1250 euro – toate taxele fiind incluse, și se achită în 4 tranșe lunare.

Dacă te înscrii înainte de 16.10.2018, beneficiezi de prețul special de Early Bird – 1o00 euro.

Modalități flexibile de plată

Iată ce vei învăța!

  • Acest program educațional îți pune la dispoziție toate uneltele necesare pentru a dezvolta o strategie de marketing solidă, care te va ajuta să atingi audiențe specifice.
  • Sub îndrumarea pas cu pas a practicienilor, vei trece prin cele 6 etape de proiectare, planificare și implementare a unei strategii de marketing (Corporate Values, Vision, Assess Current Situation Stage, Objectives, Create/Refine Strategy, Budget & Measurement).
  • În fiecare etapă vei fi ghidat permanent, printr-un mix echilibrat de teorie, exemple practice și template-uri (pe care le vei putea folosi în viața de zi cu zi de la job), precum și prin sesiuni competitive de lucru în echipă.
  • Vei învăța cum să dezvolți programe de comunicare, prin folosirea mesajelor și a canalelor potrivite, ce vor determina implicarea segmentelor de audiență.
  • Vei ști cum să sincronizezi obiectivele de marketing cu cele ale altor departamente.
  • Vei fi pregătit să aplici la job ceea ce ai învățat și vei putea începe un proces ce va conduce la integrarea marketingului în business și a business-ului în marketing.
  • Vei absolvi acest program educațional, pregătit –  nu doar cu elemente teoretice relevante, ci și cu unelte pe care le vei putea folosi oricând în practică.

Programa de curs

  • Ce este Marketing-ul
  • Ce nu este Marketing-ul
  • Cum văd companiile IT (și nu numai) Marketing-ul
  • De ce este important să înțelegem procesul de Marketing într-o companie IT
  • Organigrama unei companii IT
  • Rolul departamentului de Marketing într-o companie IT (și nu numai)
  • Înțelegerea contextului general
  • Ce înseamnă „strategie”?
  • Ce înseamnă „strategia de Marketing”?
  • Pași în crearea strategiei de Marketing
  • Trecerea de la strategia la tacticile de Marketing
  • Stabilirea planului de acțiune pentru 12 luni
  • Integrarea tacticilor de marketing (digital și traditional)
  • Bugetarea planului de marketing
  • Implementarea și monitorizarea acțiunilor
  • Raportarea rezultatelor către top management
  • Ajustarea planului de marketing
  • Recapitulare și concluzii
Descarcă programa completă

Mentori Marketing Strategy for IT Companies

Elena Badea

Elena Badea

Robert Zanescu

Robert Zanescu

Înscrierile sunt disponibile exclusiv online

Experimentează abordarea practică a Școlii Informale de IT

Aplică aici

Unde ne vom întâlni?

Ai nevoie de mai multe informații?

Accesează pagina cu Întrebări Frecvente și găsește răspunsul pe care îl cauți.