83499623_1456494074525697_5281330381184827392_n

Bogdan Popescu

Comunicare în Era Digitală

Detalii

Specialist în: comunicare, jurnalism radio, realizare & moderare emisiuni, videografie

Ani de experiență: 25

Cu peste un sfert de secol de radio la activ, Bogdan Popescu aka Șarpe este – și la propriu, și la figurat – un personaj. Un personaj de dincolo de microfon pe care cu greu îl poți defini: DJ, realizator de emisiuni, moderator, voce și nu numai. Astăzi mentor. A petrecut, așa cum spune, „mii, poate chiar zeci de mii de ore, zile, nopți, săptămâni, luni și ani” în tot ce înseamnă radio, fie el Fun Radio, fie Radio Contact, ProFM, Total sau Gold.

Absolvent al Școlii de Radio Journalism BBC, nici nu ai zice că la bază este… chimist. Iată prima lecție pe care o oferă cursanților de la Școala informală de IT: dacă îți place cu adevărat ceva, poți și nu e niciodată prea târziu pentru o reconversie profesională. Bogdan aka Șarpe s-a auzit, de-a lungul carierei sale, pe multe frecvențe și în multe emisiuni: de matinal, de zi, de noapte. Și acum este trainer și animator pentru “schimbul de mâine” la Gold FM. Pentru că – spune el – „nu e de ajuns să vorbești. Trebuie să și spui. Și cand spui, trebuie să și convingi”.

Producator de matinale cu voci care astăzi se numesc Mihai Morar, Buzdugan, Dobrovolski sau Willmark, copyrighter al unor spoturi remarcabile realizate în studiouri de producție de la tot atâtea radiouri, Șarpe este una dintre vocile inconfundabile din România: „indiferent de trecerea anilor, am rămas la fel de graseiat – încă o dovadă a faptului că <<defectul>> poate fi talent, dacă știi să te joci cu… talent”.

O nouă pasiune i-a devenit a doua meserie: Bogdan este și filmmaker. A început totul ca un hobby, iar astăzi își realizează propriile spoturi video, reportaje, interviuri și documentare. Indiferent cum ar fi, însă, radioul rămâne prima dragoste. „Clar” – articulează. Dragoste pe care o dă mai departe cursanților aici, la Școala informală de IT, în calitate de mentor al programului educațional „Comunicare în Era Digitală”.