MarCom (Marketing & Communication) in IT - Școala Informală de IT

MarCom (Marketing & Communication) in IT

MarCom (Marketing & Communication) in IT

MarCom (Marketing & Communication) in IT

Dezvoltă-ți cariera de specialist de Marketing în IT!

Cui se adresează?

Acest program se adresează celor care sunt creativi și deschiși spre schimbare, au abilități excelente de comunicare și gandire orientată spre soluții, precum și un nivel minim B1 de engleză.

Durată

4 luni – 80 de ore –  5 ore / săptămână

(două sesiuni săptămânale)

Dată start: 6 septembrie pentru Grupa 1

Această dată este estimativă și poate suferi mici modificări în funcție de numărul de înscrieri și durata procesului de selecție a candidaților.

Investiție

Investiția necesară pentru a urma acest program este de 250 euro/lună – toate taxele fiind incluse.

Durata programului: 4 luni

Modalități flexibile de plată 

Te regăsești în una dintre descrierile de mai jos?

  • Nu ai studii și nici experiență în domeniul MarCom, dar ai pasiune, motivație și dorință de a profesa în această arie.
  • Ai studii în domeniul MarCom, dar îți dorești să îți îmbogățești cunoștințele și să primești mentorat și coaching de la profesioniști recunoscuți în domeniu.
  • Ai experiență în Marketing, Comunicare, PR, Advertising sau HR în firme non-IT, dar îți dorești să migrezi spre industria IT.
  • Activezi deja în Marketing, Comunicare, PR sau HR într-o firmă IT si îți dorești să aprofundezi sau să îți extinzi aria de cunoștințe.
  • Ești antreprenor sau te gândești să pornești un start-up în domeniul IT și ai nevoie să îți dezvolți abilități de poziționare și promovare.
  • Ești antreprenor și vrei să apelezi la serviciile de marketing ale unui specialist sau ale unei agenții, dar nu știi exact ce ar trebui să le soliciți pentru a-ți crește business-ul.

 

Ce vei învăța?

  • Vei înțelege rolul MarCom în strategia unei companii de IT, precum și dinamica rolurilor într-o organizație IT.
  • Vom trece împreună prin întreg spectrul de roluri, procese si unelte Marcom specifice unei firme de IT:
    • MarCom Principles;
    • MarCom Strategy;
    • MarCom Tools;
    • MarCom KPIs;
    • Digital Marketing;
    • MarCom Processes (Branding, Internal Communications, Event Management, Content Marketing, PR, CSR etc.)
  • Pentru a facilita învățarea experențială, vei lucra la un proiect practic pe care îl vom derula de-a lungul acestui program educațional
  • Totodată, vom discuta studii de caz și bune practici pliate pe fiecare dintre aspectele menționate mai sus, totul fiind corelat cu specificul industriei IT.
  • La final, vei avea o înțelegere globală pentru a construi strategia de marketing pentru o organizație din domeniul IT prin alinierea strategică a tuturor elementelor specifice și a canalelor de marketing necesare (online&offline).
Descarcă programa

 

Mentori Marketing în IT

Georgiana Iancu

Cipriana Stan

Înscrierile sunt disponibile exclusiv online

Experimentează abordarea practică a Școlii informale de IT

 

Aplică aici

Unde ne vom întâlni?

Ai nevoie de mai multe informații?

Accesează pagina cu Întrebări Frecvente și găsește răspunsul pe care îl cauți.